Rumuz_13 canım sütünü sağımla ölçme sağgığında bebeğin emdiğinden daha az süt bebek emdikçe gelicek zaten . Bu şekilde devam edersen ilerde sütün azalır mesela sağı emzirdin kalanı sağdın bebek uyanınca sağdığın sütü versen hadi doymadı üstüne sol göğsünü versem tekrar sağ göğsüne gelene kadar zaman geçiyo otomatikmen beynine süt yeterli diye sinyal gidicek bi süre sonra sağdığın zaman daha az cıkıcak . Sen anlattıgım sekildemi emziriyosun mesela