Deletedmom_27 sizi istememe gibi bi durum yok. Benim kızım da 3 aylık. 6 7 saat uyanmıyor gece. Ve bizimki de yarım kilo almış bu da gayet normal. Her ay 1 kilo alamazlar alsalar 1 yaşında yürüyemezler kilodan. Doğum kilosuna göre hareket etmeniz gerekiyor. Bazı aylar olacak ki sadece 100 gram alacak. Belki vücudu bi enfeksiyonla savaşacak, belki o ay boyuna verecek, ya da artık iyice hareketlendikleri için yakacaklar vsvs. Kendinizi boş yere üzmeyin sütünüze ve bebeğinize güvenin ☺️☺️