Glsm45 hayır malesef, 3. Aydan beri bekliyoruz 😂😂😂 karanfil zeytinyağı var ya onu yapmistim onu sürüyorum çok çok rahatsız olduğunda kendi parmagimla kaşiyorum genelde. Şu sıralar elini değil de parmağını ağzına sokmayı öğrendi onunla biraz rahatlığı gibi