Seymaaa_nuur Bu ayakta sallama işini nasıl bıraktırcam ben ya ikizlerim var ayakta sallamadan uyumuyolar delricem artık ne bacaklarım kaldı ne sırtım ağrıdan ölücem
Minik_kusummm Seymaaa_nuur kac aylik cnm ayni durumdan muzdaribim iki yasinda saat dortte uyandı salladim 6.15 e kdr uyumadi kalktik oturuyoruz uykudan geberiyorum gece zaten iki saat sallamayla anca uyuyo bide dortte uyanmayı huy etti kendine
Seymaaa_nuur Minik_kusummm 10 aylıklar canım ama artık çok yıprandım ya. Benimkiler de öylee 4 den sonra salla dur 7 ye kadar uykuyu geçtim bi birini uyut bi birini mahvoluyorum
Seymaaa_nuur TOSPAMMM17 10 aylıklar nerden başlıcam nasılsın yapcam yapabilirmiyim bilmiyorum hiç güvenmiyorum kendime çok yoruldum çünkü artık
gocebebirbayan Seymaaa_nuur ben beşikte sallıyordum. Ama kucağıma alıp uyutmaya alıştırdım sonra. Şimdi 18 aylık. Uykusu geldi mi kendi yatıp uyuyor 🧿🧿
TOSPAMMM17 Seymaaa_nuur zamanı gelmiş canım önce kendine güven emin ol sen de onlar da rahat eder araştır bir sürü video var ben de çok sıkılmıştım artık çok rahatladım ve uyku süresi uzadı
Seymaaa_nuur TOSPAMMM17 saatlerce sallıyorum gece de aynı şekilde çok bunaldım artık. Denicem ama canım başarabilirim umarım tükendim çünkü artık. Çok yoruluyorum
TOSPAMMM17 Seymaaa_nuur yaparsın sen güven kendine ben hep ikiz üçüz annelerine hayran kalıyorum ben tek çocukla zor başediyorum siz aynı anda ikisiyle efsanesiniz 🥰
Seymaaa_nuur gocebebirbayan biz ayağa alıştık çok zorlanıyorum umarım benimde böyle kendileri uyuyor dediğim zamanlar olur