[silindi] Merhaba anneler, bir sorum olacak. Kızım 4. ayından itibaren sağlık ocağının verdiği kan ilacını 15 gündür kullanıyor (6 damla). Kendi doktoruna sordum çok gaz yapar arttırarak ver dedi. İlk hafta 1 damla 2. haftadayız 2 damla veriyorum. Çişini yaptığında bezi çok değişik kokuyor. Bir de bu aralar akşamları ağlama krizleri var. Sizler bebeklerinize kan ilacı kullanıyor musunuz? Hiç vermeyen var mı?
2prenss_annesieliff_ [silindi] bir kki defa verdim bebegim kusmays basladi doktorum ver yine de dedi ama vermiyorum canim
Balannesi [silindi] O damlanın inanılmaz yan etkisi var. Gaz,kabızlık,huysuzluk bazen ishal bazen kakada kan görüntüsü. Doktorunuza danışıp farklı damla almanızı öneririm.