26 gün ishal oldu kızım 4 aziyi aynı anda çıkarmaya başlayınca.aglamalar başını yerden yere vurmalar durup dururken çığlık atmalar tam oh diyeceğiz galiba derken 4 gün sonra yani bu ay köpeklere geçiş yaptı 4 köpek dişi çıkardı ama 2 aydir mahvoluyoruz.ates çığlıklar uykusuzluk 3 4 gün iyiyse 5 gün ateşi var hiç susmadan agliyor bağırarak uykularindan uyanıyor.kuzuma hicbirsey fayda etmiyor.4-6 saatte 1 ağrı kesici ateş düşürücü veriyorum günde 4 5 kez tetagil kullanıyorum ağzına birşey koymaz oldu yavrum.17 aylık tüm dişleri bitti zaten son 4 tane büyük azilar kaldı onlarida çıkardı mi başka dış kalmadı durdu durdu hepsini birden sıraladı ama alt üst oldu tüm rutinimiz😔 o öyle acı çektikçe şaşırıyorum ne yapayım da izdrabi dinsin başını vurmasın dövülmüşcesine ağlamasın😔çok zor.