Bebegimm1 evet canım benim bebeğim 4 aylıkken düşmüştü. Her düşme postuna gördükçe yazmaya çalışıyorum
Ezgidurununannesi hesap şifremi unuttuğum için yeni hesap açtım orda postum vardı. Neler yaşadığımı görmenizi isterdim. 4 aylıkken düştü benimde oğlum koltuktan. Kusma vs bi belirti yoktu. Tabiki hemen hastaneye götürdüm yinede. Kafasında kırık vardı ve beyin kanaması geçirdi. Ameliyat olma durumu vardı kanana durdu çok şükür gerek kalmadı. O yüzden böyle şeylerde beklemeyin lütfen. Şuan gitseniz doktor bu kadar saat geçmiş diyip kızacaktır eminim. Yine de götürün muhakkak kırık vs bişey var mı baksınlar tomografide. Ve artık bebeğinizi yere bişey serip onda yatırın Allah korusun 🤲🏻