Merhaba. Biz 2 yıl boyunca oturduğumuz evden ev sahibi tarafından çıkarıldık daha doğrusu şöyle oldu bize kendisininde kirada olduğunu ve ev sahibinin kendisini çıkardığı için kendi evine döneceğini söyledi fakat biz inanmadık ve tebligat istedik oda bize kendisinin oturacağını talep eden bir tebligat gönderdi bizde buna nazaran belirttiği tarihte evi boşalttık. Süreci takip ettik aradan 3 ay geçti kendisi şuan evi yeni kiracıya vermiş. Şimdi dava açacağız fakat mahkeme kararıyla çıkartılmadıgımız için hak talep edemiyormuşuz bilgisi olan yardımcı olabilir mi bu adamı süründürmek istiyoruz el kadar çocuğumuzla ev bulamadık eşyalarımızı depoya gönderdik anneme yerleştik derken zemin katta ucuza tanıdık vasıtasıyla bir ev bulduk odaları ışık almıyor bütün eşyalarımız tekrar depodan eve geldi 2 kere nakliye parası ödedik herşey çöp oldu taşınmaktan kaldı ki eziyeti cabası bu yaptıkları aç gözlülük yanlarına kar kalsın istemiyorum çok öfkeliyim