Gastronomanne merhaba güzel anne, ben de kızımda meme reddi yaşadım, 15 ay boyunca sütümü sağıp verdim sonra vir baktım kendisi meme meme diye istemeye başladı, o an benim için paha biçilemezdi,çokça yöntem denedim; öncelikle sabırlı olmaya çalışın bir gün kendisi gelip isteyecek göreceksiniz, eğer ağlayıp geri çeliyorsa kendisini reflüsü olablir doktorunuza başvurun isterseniz, reflü şurubundan sonra da biz rahatlamıştık bir süre, karanlıkta emzirmeye çalışın yalnız olun,ten teması yapın bol bol çok faydasını görürsünüz, duşta emzirmeye çalışabilrisniz, boynunuza kolye takıp dikkatini çekebilirsiniz, yastık üzerine yatırıp siz üstüne doğru eğilip emzirebilirsiniz, mama yı da eds yönetemi ile vermye çalırşırsanız daha kolay memeye döner, biberon da meme reddine sebep oluyor maalesef, geçecek bu günler de merak etmeyin sakin olmaya çalışın