Bebeğim 16 aylık. Gece emzirmesini keseli tam bir ay oldu ama hala gece iki kere kalkıyor. Kesmeden önce de dört kere falan kalkardı. Hep aynı saatlerde 2 ve 5te kalkıyor. 2 de hemen uyuyor kucağımda gezdirirken ama 5te kalkınca anca 7 ye doğru uyutabiliyorum. İlk Kucakta gezme uyumazsa salıncakta sallama en son ayakta sallama hepsinde dalıyor hemen geri uyanıyor. Birden karar verdim gece daha hiç emzirmedim. İlk günler meme diye ağladi şimdi arada bi yokluyor. Sabah memelerde süt olacak şimdi bitti diyorum vermedim hiç. Nerede hata yapıyorum anlamadım. Hani kesince gece uyuyacaktik? 1 ayda bi çocuk alışmaz mi yaa :((