Kızlar merhaba, benim 7 aylık bir kızım var sağ göğsümü asla emmek istemiyordu ben de vermedim hep solla gittik ama yetmediğini hissediyorum artık sağdan da çok çok az süt geliyor o da sıkınca yeniden süt gelmesi için ne yapabilirim ? Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?