1Dost Kızlar tuhaf bi sorumu bilmiyorum ama LCW’den alıyordum ama kısa zamanda eskiyip bozuluyor. Çoraplar vs soluyor küçülüyor. Böyle kaymak gibi askılı kaliteli atlet istiyorum hangi markalar iyi?
KaptanMarvel 1Dost Penti güzel eskiden la senza vardı ankamallda sonra tr den çekildi .😏 Dagi var bide suwen
Mariposa 1Dost pentiden alıyorum , uzun yıllar kullanıyorum özellikle atletlerini. Emziriyorsanız emzirme atleti de cok iyi . Çorapları da aynı şekilde baya uzun gidiyor
allahimsabirver 1Dost 😂😂markasız takılıyorum hiçbirşeyim markalı değil bence dandik olanlar daha iyi 😂
1Dost allahimsabirver ya normal magazada baktım geçen ay bi atlet 40 inanamadım marka yok bişey yok lcw baktım 60 tl🙄
1Dost bikerem aslında tüm fantezi giyimimi çeyiz zamanı miorreden almıştım senelerdir taş gibiler🤣 hiç aklıma gelmedi bakayım
BuzluKahve 1Dost kom alıyorum ben. Hem külot hem sütyenleri çok uzun süre eskimiyor. Bir de Marks&Spencers. Bu iki marka taş gibi çıkıyor