Son 10 gündür falan abartısız yarım saatte bi emmek istiyor. Kahvaltıdan yemekten yeni kalkmış bile olsa. Şöyle sabit 5 dakika oturup bi şey yiyemez oldum gelip tişört çekiştirip emmek istiyor vermedim mi çığlık kıyamet. Yeni doğduğunda emzircem diye ağlıyordum şimdi emzirmek istemiyorum diye ağlıyorum. O kadar bıktırdı bunalttı ki ter içinde kalıyoruz zaten havalar da sıcak o emdiği için ben emzirdiğim için birde yapışık olduğunuz için ekstra bunaltıcı oluyor. Uykusu geliyor memede dalıyor sıkıntı yok kolay bir yol ama eziyet oluyor bana sokakta açıp emziremiyorum elimde poşet oluyor araba kullanıyorum ne bileyim eve az kalmış oluyor uyku geldiği an deliriyor yok asla susmuyor o meme ağzına girene kadar gözünü kapatmıyor meme aldı mı tak uyuyor. O süreç içerisinde ağlama krizi ile uğraşmaktan ben helak oldum artık. Eskiden kendi kendine dalardı pışpışla uyuturum nerden alıştı memeye ne ara bu hale geldik bilmiyorum. Son günlerde daha çok memeye düştüğü için eşim bile şaşırdı 3 gündür evde bu ne böyle diyo aklını dağıtamıyorsun da.
Gece emerek uyuması ayrı bi olay 00.10da uyandı emer uyurdu normalde şu saat oldu hala uğraşıyorum uyutmaya memede uyuyor çıkarıp yerine koyuyorum başlıyor ağlamaya. Memeyi uyurken bıraktırmaya uğraşıyorum 1 2 kere başardım uyudu biraz sonra yine kalkıyor bidaha baştan. 1 yaşına girecek 7sindr ben ne yapacağımı şaşırdım artık. 2 uykuya da yeni düştü ara ara 3 uyku istiyor devamllıemzir emzir sinir oluyorum artık emzirmeden soğuttu beni ya. Eve geldik yeni ne tuvalete girdim ne üstümü değiştirdim be terimi sildim ne su içtim dön dolaş emzir pışpış dene uyumaya uğraşıyoruz uyumasın otursun diyorsun o da yok oyalama çalıştıkça koynuma gelip memeyi açmaya çalışıyor. Memeyi veriyorum uyumuyor salak gibi oldum herif gitti salonda uyuyor mis gibi ben burda bunaldım