balkizimmmm çok teşekkür ederim aunen öyle yorumlar mahvediyor 🤯sütün mü yok ,niye emmiyor ,benim bebeğim çok iyi emiyordu ,küçükmüş, fotoda kocamandı ..şunun çocuğu şöyle kilolu ..düşünün artık psikolojimi 🥺 olan sütüm de gitmese iyi .keşke insanlar bu kadar saçma olmasa .evden çıkmayıp bebeğine bakmak en iyisiymiş ..