Hamza16 bizde özelde yaptırdık ilk pansumanina bile yaptırdığım yere gittik bir dakika sürmedi pansuman o bile 100tl iki kere resim attim gayet normal yazdı ama bana da yapışık gibi geliyor kantoron yağı, vazelin ve antibiyotik krem verdi on gün pansuman yaptım ama ileri geri çok yapamadım ağlıyordu bu seferde içime dert oldu oldu olmadı diye diye çöktüm resmen, sabah kantoron yağı sürüp ileri geri bir iki defa mjs yapacam. İnanın sünnet yaptırdık ama ben panik atak oldum düşünmekten kaygıdan Allah yardımcımız olsun , valla okadar köylerde sünnet oluyor sanki anneleri msjmi yapıyor nebileyim bu nerden düştü içimize bilmesek belki bu kadar dert etmeyiz valla ya. Hiç üzülme Allah yardımcın olsun daha etleri çok taze büyüdükçe o belli bile etmez.