Sena_2022 marscicegi bende beklıyorum ılk odeme olucak bu ayın 9 unda kabul oldu bu ay yatar mı acaba
Zahire38 marscicegi 7. ayda başvurdum kabuk edildi ilk defa alicam ne zaman nereye yatar acaba bilginiz varmi
babyboy_ Bende bu ayın 1 inde başvuru yaptım ama hala sonuç çıkmadı süreç devam ediyor yazıyo sizinkiler ne kadar sürede sonuclandi