Ezgi_kahveci35 Kizlar 1 bucuk aylik oglum var. Gaz sancilari cok fazla Ilk defa yüzüstü yatirdim iyi geldi. Ama yuzustu yatirmayin diyorlar o nedenle tedirginim. Aranizda yüzüstü yatiran var mi?
AntiSosyallKelebek Ezgi_kahveci35 Şuan kendini kurtaramaz döndüremez yatırmayın yatıyorsa bile gözünüz üstünde olsun
Sldmrt Ezgi_kahveci35 yanındayken yatırabilirsiniz bir sorun olmaz ben yatırıyordum minikken çok rahatlıyordu
[silindi] Ezgi_kahveci35 ben doğduğundan beri yüzüstü yatırıyorum canım bişey olmadı çok şükür ama kontrol etmeyi unutma
sarmaliklahana Ezgi_kahveci35 20 günlükten 2.5 aya kadar kzıım sabah akşam yüz üstü yattı fotografları atsam bu nasıl yatmak dersin 🤭 ama sürekli kontrol ediyordum burnu agzı acıktı gece kaç sefer o karlı ile uyanıp cocugu kucakladıgımı biliyorum. Nefes alıyor mu diye. 2.5 aydan sknra ayakta sallamaya başladım öyle normal yatmaya başladı suan 11.5 aylık kızım
[silindi] Ezgi_kahveci35 benim sırt üstü yattıgında sıçrıyodu elleriyle kendini uyandırıyodu falan ben o yüzden yüzüstü yatırıyodum