Nsbumt8 Merhaba tecrubeli annisler ❤️ 4 sene once ogluma hamileyken kullanirdim uygulamayi dogum yapinca sildim 🤷🏻♀️ Tam da bunu yazmadan 10 dk once aklima bu uygulama geldi bana yardim etse etse siz tecrubeli annelerim yardim Eder .. oglumun ayaginda diz bolgesinde kucuk bir yara gibi birsey cikti 2 sene once cok kucuktu doktor egzem dedi egzem sampuani kremleri recete edilen herseyi denedim gecmedi deri doktorumu degistirdim ozel doktora gitim bu bir cesit cilt virusu dedi onun recete etigi ilacida kullandim gecmiyoo 😭 moralim ve umudum Tukendi InsAllah aramizda tecrubesi olan vardir RESIM PAYLASAMIYORUM 🙋🏻♀️ nasil paylacam bana onuda soyleyin
ecmelverainannesi Nsbumt8 Benim ellerimde çıkmıştı egzama ailemde var anne baba tarafında bizde ona bağlamıştık kaç yıl çektim ben o acıyı bilmiyorum ellerimi şişmişti artık derisi soyulmuştu iltihaplı su akıyordu devlete gittim verdikleri ilaç kesin çözüm olmadı sonra ersin aydın diye bi doktor vardı özel hastenede görev yapıyordu o zamanlar şimdi estesiysen sanırım internette bakabilirsiniz çok iyi gelmişti onun yazdığı reçete o ilaç bitince kaybettim reçeteyi ama eğer çevrenizde karışım yapan eczane varsa bi gösterin bende tekrarlayınca öyle bir eczane bulup karışım yaptırmıştım geçti çok şükür rabbim şifa versin oğlunuzada inşallah🙂
slvr-ucr43 Nsbumt8 bana sedef gibi geldi canım benim anneminde dizlerinde çok vardı bir sürü ilaç denedi bir türlü geçmedi deniz suyu biraz iyi gelmişti galiba sinir stres büyütüyordu sonradan geçti nasıl olduysa sizde bir sorun doktora geçmiş olsun
VERA19 Nsbumt8 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz🌺 http://mutluresim.com/
Zynp-Mthan Merhaba , siz tıbbi olarak ilaçları denemişsiniz bazen de nazar olabilir okutabilirsiniz eğer inanıyorsanız dualara allhım inş tez vakitte geçer 😇🙏🏻
Nsbumt8 Zynp-Mthan merhaba canim olurmu tabiki din kardesiyiz 😅 fotograf nasil paylasirim bana anlatirmisin fotografini atmak istiyorum dizinin
Zynp-Mthan Benim anneannem okur egzama gibi yaralarda , etrafını çizer bol bol okur allhın izni ile geçer , foto göndermeseniz de olur siz vakit kaybetmeden ağzı dualı birini bulun okusunlar inş geçer
Nsbumt8 Zynp-Mthan denemek istiyorum etrafimda malesef oyle biri yok avusturyada kaliyorum anneane buyukler hepsi memlekete bana daha detayli bilgi verirmisin nasil ne ile cizicem ve hangi dualari okumaliyim 🥹
Nsbumt8 Mariposa Merhaba acik degil leke gibi kabuklu desem tam degil ustu kabarcikli ama kuru bir yara benzeri birsey egzem gibi resim paylasmayi ogrenmedim 🤷🏻♀️ Paylasamiyorum o yuzden
Mariposa Nsbumt8 anasayfaya dönüp sol üst köşede 3 çizgiye tıklayın orda resim yükle seçeneği var resmî yükleyip altta çıkan bağlantıyı kopyala deyip buraya yapıştırıyorsunuz
Nsbumt8 Mariposa canim ekledim bir yere 2 resim ama nereye ekledim onuda anlamadim 😅 resimleri yukleye bastim
Nsbumt8 ecmelverainannesi selam canim paylastigim linkte resimleri var dogru paylasim yaptiysam tabi resim paylasmayi beceremedim bir turlu Seninde bu turmuydu yaralarin
Nsbumt8 https://mutluresim.com/image/B17QF Bu suanki cektigim resim https://mutluresim.com/image/B192u Burdaki resimde 2 ay once en son doktora gitmeden
ecmelverainannesi Nsbumt8 Yok sanırım bu egzama değil benim ki çok başkaydı yine de eğer çevrenizde karışım yapan eczane bulursanız bi gösterin derim benim bildiğiniz derim soyulup alttaki kırımızı derim gözüküyordu bu cilt kuruluğuna da benziyor oda kaşıntı yapar bol bol su içsin öyle olan yerlerini nemlendirin sürekli kuru kalmasın
Mariposa Nsbumt8 evet canım olmuş geldi resimler, bana egzama değilmiş gibi geliyor ya. Kızımın avuç içlerinde de vardı mesela kırmızı ve soyulan cinstendi krem kullandık 1 haftada geçti. Yanı görüntü hep bu şekilde mi? Kızarıklık kaşıntı döküntü vs oluyor mu
Nsbumt8 Mariposa kizariklik oluyor ve hatta 2 sene once cok kucuktu bu leke Hic gorunmuyordu ozamandan bu gune hep doktora gitim bir doktor egzema dedi turlu ilac ve bakim urunleri Verdi denedim en son artik buyumeye basladi ozel deri doktoruna gitim bizim burda doktorlar ikiye ayriliyor biri misal sigorta karsiliyor ozel olani kendin oduyosun ozel doktora 5 dklik muane vardi yoktu 108 euro odedim helali hos olsun bu bir vicut virüsü verdigim Kremi kullan dedi e daha cok buyudu 😭 bu son gitigim doktorda egzem degil dedi ama caresi bulunmuyo piskolojim bozuldu sinirim bozuluyo oglumun ayagini gorunce
Mariposa Nsbumt8 anladım yok moralinizi bozmayın, yani Türkiye’ye hic gelmiyor musunuz burda cilt/ cocuk doktorlarımız gerçekten çok iyi. Egzama degil muhtemelen ve çocuğa kortizon krem yazıyorlar o da daha çok yayılmasına sebep oluyor . Ben egzamaya hic benzetemedim 11 sene eczanede çalıştım türlü karışımlar yaptım egzama daha kaşıntı kızarık yüzeyi yaprak gibi soyulan Bazi durumlarda kabarcikli şeklinde olur. Sanki Sedef gibi ama solmuş . Kış mevsiminde yeniden kızaracakmış gibi.
Nsbumt8 Mariposa bu sene malesef yolculuk yapamadik 🤷🏻♀️Peki bu sedefin bir cagresi varmidir yoksa kalicimi 🥺
Nsbumt8 Mariposa bir sorum daha olucak 🥲 suan internete baktim sedefe ve peki tek bir yerde olsa bile sedef olabiliyormu bu dizinden baska bir bolgede yok cunku
Mariposa Nsbumt8 Sedef cok zor tedavi oluyor ya ne yazikki, sürekli tekrar ediyor stres olsan hemen artıyor mevsim geçişlerinde yoğunlaşıyor kızarıyor vs. İnatci bir hastalık. Ona benzettim ama baska birsey de olabilir tabiki ben teşhisini koyamam. Mutlaka iyi bir doktora göstermek lazım onun haricinde moralinizi bozmayın Allah baska hastalık dert vermesin.
Nsbumt8 Mariposa cok tesekkur ederim yarin ilk isim tekrar doktoru arayip lekenin buyudugunu soylemek olucak 🤷🏻♀️ InsAllah gecer 🥺
Mariposa Nsbumt8 tabi canım tek bir yerde de olabilir benim dedemin mesela sadece tek kolun dirseğinde vardı arada solardı bazen artardı . Baska bir yerinde yoktu. Gene siz doktoruna sorun psoriasiz (sedef) olabilir mi diye.