Bebeğim 3.5 aylık. Yanakları ve kolları sürekli kupkuru ve kabar kabar oluyor. Şimdiye kadar Johnson’s Baby Yağ kullanıyordum son bir haftadır Sebamed vücut losyonu aldım banyodan sonra nemliyken kullanıyorum. Doktorumuzda Johnson’s Baby Yağ için onu kullanma Sebamed veya mustela kullan dedi. Bir de banyonun sonunda suya bebek yağı döküp vücuduna dök sonra yine losyonu sürersin dedi. O yüzden yeni bir yağ arıyorum. Bir de losyonu hep nemliyken sürüyorum ama günlükte sürebilir miyim? Yüzüne sanki Sebamed iyi gelmedi bazen Bepanthol pişik kremi sürüyorum yüzüne.
Siz yüzüne ne sürüyorsunuz?
Hangi Bebek yağını kullanıyorsunuz?
Vücut losyonunu banyo sonrası dışında günlükte sürüyor musunuz?
Sebamed görüşleriniz nelerdir? 🌼🤗