Benim kızım 7 aylık doğduğu günden itibaren beşikte uyumadı. Sadece kucağımızda uyuyordu. Hep yanımızda yatıyor bana temas etmeden asla uyumuyor odada yaptık ama hiç bir şekilde benden ayrı yatmıyor. Yanınıza yatırırsanız alışır, beşikte zor da olsa devam edin bence geçiçi bir süre çünkü