1cicek3bocekx Merhaba kızlar bebeğim 10 ay 18 günlük ve 2 gündür balgamlı öksürüğü mevcut özellikle geceleri ne yapabilirim. Küçük olduğu için doktor herhangi bir ilaç vermedi.. Lütfenn deneyimlerinizi, bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Ne yapabilirim. 😔
Nsykt 1cicek3bocekx burnunu serum fizyolojik ile yıkayın. Belki geniz akıntısı vardır. Benim bebeğimde 11 aylık suanda sanırım 2.5 3 ay önce öksürük sorunumuz olmuştu. Zaditen damla kullandık ve burun içinde mometix diye bir sprey yazmıstı doktorumuz.
Sadem01 1cicek3bocekx geçen hafta benim bebeğimde öyleydi 9 ayligiz bizde.sutekli burun temizliği buhar yaptım.adanada yaşıyoruz ama klimaları açmadım evde sıcağa rağmen.göğsüne zeytinyagi karabiberi pişirip sürdüm pamuk sardım.ayaklarina da sarımsak zeytinyağı kürü yaptım çorap giydirdim.tereyagi pekmez limon kürü icirdim.cok şükür öksürük balgam ilerlemeden kesti. çok uzun sürmedi burun akıntısı çok yoğun oldu sadece hala devam ediyor.
Senem19 I1 çay kaşığı ıhlamurun çiçeğini yarım çay bardağı kaynamış suya at 5 dk beklet demlenince çiçeği süz içebildiği kadar içir 4 5. Çay kaşığı falan neyse bunu sabah öğle akşam sürekli taze yapmak kaydıyla bir hafta düzenli yap 3. Günde bile farkı görürsün. Bunun yanı sıra 1 baş sarımsağı döv üzerini geçecek kadar hakiki zeytin yağı dök 1 gece beklet (hep dolapta ) mutlaka cam bir malzemede saklamalısın hazırladıktan sonra sarımsakları hariç (sarımsak değerse bebeğin ayaklarının altı yanar) o yağı gece yatırdığında bebeğin ayakları altına sür ve pamuklu çorap giydir gece olması şart en çok uyukuyu o vakitte uyudukları için en verimli sonucu o vakitte alırsın günlük tekrarla 1 haftaya kadar iyileşir allahın izniyle balgamı ya kubarak ya idrarla atar bu sarımsaklı kür sayesinde ıhlamurunda çok etkisi var aynı rutinde ve aynı zamanda denemelisin mutlaka