Azraadaa safer ayı hicri ayların 2.dir,bu ayın herhangi biz özelliği yoktur diğer aylarda olduğu gibi normal ibadetlerinize devam edebilirsiniz, cahiliye devrinde safer ayında hep akınlar yapıldıpı için maddi manevi zararlar görüldiğü için bu ayın uğursuz olduğu inancı varmış o yizden bol bol sadaka verme gibi bir laf çıkmıştır ancak dinimizde bunun yeri yoktur, bizim dinimizde kötü uğursuz yoktur, iyiye yorma iyiyi isteme vardır demiş efendimşz, o yüzden normal ibaedet döngünüzde kalmanız yeterli 😊