Zynp-Mthan Merhaba arkadaşlar normal doğum yaptım emziriyorum da ama pek kilo veremedim aslında çok bişey yapmıyorum henüz , sizler nasıl kilo verdiniz ne kadar zaman sonra eski halinize döndünüz , bu arada 14 haziranda bebeğim dünyaya geldi ikinci evladım 🥰
Caansell Zynp-Mthan bol bol su iç ve bol bol emzir 😃 bebişim 4 aylık 20 kilo verdim çok şükür. Ama daha vermem gereken bı 6-7 kilo var malesef ki 🙈 yavaş yavaş onlarda gidiyor Allah’tan 🙏😃
beroo34 Zynp-Mthan ay sağlıkla büyüsün aynı gün doğum yapmışız ve aynı dertten yanıyorum benim de ikinci 😅🙈🥰
Zynp-Mthan Caansell göbeğim sarkık :( sporda benden çok uzakta , kızım birinci sınıfa başlayacak , onun telaşı bebek derken veririm herhalde bende 😇
beroo34 Caansell nasıl verdin 20 kg ya 🥹 maşallah bende acil vermem lazım kardeşimin düğünü yaklaşıyor
nmt41 Caansell eee ben de öyle yapıyorum gitmiyor 🥹🥹 emzirdikten sonra kan şekerim düşüyor bişeyler atıyorum ağzıma mutlaka sizde olmuyor mu böyle şeyler 😭😭
Caansell Zynp-Mthan ooo iki çocukla verirsin tabiki canım hiç dert etme ozaman sen kiloyu 😃 ben korse kullandim sarkmam olmadı çok şükür ama çok fazla çatlağım oldu benimde ya. Eski kiloma dönmeyi bekliyorum çatlak tedavisine gitmek istiyorum bende 😀
Zynp-Mthan beroo34 ne güzel tesadüf , meyve suyu tabi ev yapımı çay falan içmezsem sütüm bitecek sanıyorum ilk çocuğumu ilk üç emzirebildim zorla bunda o sıkıntıyı yaşamak istemiyorum , şimdi ailemin yanındayım bizimkiler etrafımızda dört dönüyor bu yüzden enerji sarfedemiyorum kendi evime gidince olur inş zayıflarsam tekrar post açarım doğum sonrası şu kadar zman sonra eski Halime geldim die 😄
Zynp-Mthan Caansell benim ilk doğumda çatlağım oldu pahalı olsa bile la ile başlayan krem kullandım kaç tüp hiç bir faydasını görmedim ama ikinci hamileliğimde teni çatlaklarım olmadı bol bol Hindistan cevizi yağı kullandım şükür bişeycik olmadı ,
Alyamom26 Bende 34 gündür doğum yaptım 12 kg almıştım 8 i verdim kendiliğinden ama 4 kg fazlam var aslında kilo bir şey olmazda bu göbek nasıl gidecek ben onu düşünüyorum
Caansell Zynp-Mthan bende bebe yağı kullandım ama hiç bir işe yaramadı valla çatlak patlak oldu göbeğim harita gibi 🤦🏼♀️😂 inşallah çatlak tedavisi gerçekten işe yarıyordur diye umut ediyorum artık
nmt41 Zynp-Mthan ben de aynı durumdayım normal doğum yaptım emziriyorum da 9 kilo sadece gitti o kadar sonra durdu .. bişey yapmıyorum ben de herkes verirsin diyor doktorum karın çalışma dedi çocuk doktorumuz da ilk 6 ay annelere diyet önermiyorum dedi adapte süreci olduğu için yani bu şekilde de çok üzülüyorum pantolonlarım olmuyor resmennn napacağımı şaşırdım
Caansell nmt41 yok bende olmuyor birşey. Ara ara başım dönüyor ama o da neyden kaynaklı bilmiyorum değerlerime baktırmak istiyorum onun içinde. Ama o da çok nadir oluyor.😊
Zeyzey133 Zynp-Mthan canım 22 gündür 10 kilo verdim 18 kilo almıştım sürekli emzirdim ve su içtim zaten çocukla ilgilenmekten yemek yiyemedim neredeyse gün icinde yarı aç dolandım ekmek yemedim hep sıvı tükettim