Denooomii ağlamıyorsa canı yanmıyorsa bir şey yapmayın normal olarak karşılanıyor bu durum, bebeğim çok ağlardı acılı şekilde yapamazdı dizlerini çekerdi sabun ile yaptırırdık annemle , bu devam etmeye başlayınca doktorumuzdan antibiyotik aldık ve atlattık