Herkese merhaba ☺️ Ben 42 kiloyla hamile kaldım 64 kiloyla doğuma girdim. Bebeğim şuan 3,5 aylık bende 47 kiloyum fakat göbeğimdeki çatlaklar duruyor ve sarkmış şekilde asla eski sıkı haline dönmüyor 😏 bunun bir çözümü var mı yoksa benimle kalıcı mı 😅 şimdiden teşekkür ederim