Ya kızlar lafa nerden gireyim bilmiyorum teyze kızım ve gelini ile aynı ay içerisinde Doğum yaptık beynim bebeğim onlara göre biraz daha çelimsiz ama gelişimi gayet iyi teyzem bugün senğn ki çok küçük kalmış besleyemiyorsun herhalde dedi bende ikinci bebeğim teyze tecrübem var dedim çok zoruma gitti oğlum 8 aylık olacak yarın diş dönemindeyiz ve memeyi bıraktı ek gıda+mama alıyor diş hava değişimi grip kilosunu da eritti suan en son 6 kilo 800dü farkındayım az ama napıyım kendimi parçalıyorum ek gıda vermek için