Miniminii Bebegim her aksam huysuzlaniyor ağlıyor gazini cikariyorm emziriyorm bütün aksam bu döngü devam ediyor sebebi ne olabilir
Bhtnr1irmk Bizde de aynı durum akşam 7 de ağlamaya başlıyor saat 9 a kadar. Kaç doktora gittik bişeyi yok çözemedik bizde