Gzdeemrl1 ben hep 3-4 günlük mayaladım. Şimdi 2 yaşında, hâlâ 5 günü geçirmeyiz. Cam kavanozlara mayaladık hep. Ek gıdadayken daha miniklere mayalıyorduk. Şimdi biraz daha büyüklere mayalıyoruz. Bir de keçi sütüyle başlayıp 1 yaştan sonra inek sütüne geçtik, tavsiye ederim. Keçi sütü anne sütüne daha yakın