Efeninnnannesi aman masrit olmayın çeken bilir valla çok kötü bişy , antibiyotiksiz geçiremedim ben ☹️
Süt içinde eczanede süt poşetleri var onlardan alın sağdığınızı içine koyup tarihini yazın üzerine normal dolabın alt bölümünde 3gün buzlukta 3ay ömrü var, ısıtrkende sirek atwşte değil benmari usulü ısıtıcaksnız