dnzderin ilk zamanlar benim bebeğim de öyleydi hala arada yapıyor ama bebeğim döndükten sonra hafif bi ağlıyor düzeltiyorum uykuya devam ediyor , kolunu uyurken bazen altta bırakıyor bazen bırakmıyor bıraksa bile kısa zaman sonra çıkarıyor , gittikçe alışıyorlar tamamen öğrendiklerin de bence geçer 4 ay 3 günlüğüz