Kızlar kızımı bu okula vermek istiyorum ama genel olarak nasıl merak ediyorum. Ve fiyatlarını da tabiki. Bi arkadaşım bu kurumda çalıştı, övdü de açıkçası. Ben de ufak kreşte çalıştım , koleje ait farklı bi kreşte de çalıştım eğitim açısından diyemem ama çocukların kahvaltı öğlen vs. Yemekleri açısından çok fark gördüm. (Benim çalıştıklarım arasında) yani fazla ücret ödenilen okul daha iyi yemek imkanı sağlıyor. (Şehir dışında olduğum için okula gidemiyorum telefonla da ücret vermiyorlar o nedenle yazmak istedim)