Bebeğim uyuyor rahat rahat ama ben asla kolay uykuya dalamıyorum.. Heh uyudu şimdi bende uyuyup uykumu alayım diyorum ama yok gözümü kapatıyorum aklım hep onda ya uyanırsa diye.. Ne yapıcam bilmiyorum nasıl kolaylıkla uyuyabilirim kafamda binlerce tilki dönüyor önceden tak diye uyurdum ya 🤦🏻♀️ Uyuyalı 3 saat oldu normalde uyusam 3 saat uyumuş olacaktım hala da uyuyor olacaktım ama yok olmuyor..