Arkadaşlar 3ay 4 günlük oğlum ,ama çok ağlamaya başladı ,huzursuz hep meme emmeside kısa kısa olmaya başladı ,sanki mutsuz gibi yavrum … Damak alt dış bölgesinde nokta kadar beyazlik var onuda anladım minnak bir beyazlik ,hep kucakta olmak istiyor bebeğim , çiş ve kaka yapıyor ama ne olduğunu anlayamadım