Belizdeniz merhaba, geçmiş olsun size de. benim de taşikardim çok arttı, gebelikten önce de sürekli kullanıyordum belocu. Kardiyoloğum yine reçete etti ve güvenle kullanabilirsin dedi. Çocuk doktorumuz da bir sakınca görmüyorum kullan dedi. Az önce içtim 25lik ancak içim rahat etmiyor yine de. Bebeğim 6 aylık. Bebeğinizde hiçbir etkisi yok değil mi?