Mindik Ek gıdaya ne zaman geçiliyor ? Kimi yerde 4. Aydan sonra yavaş yavaş başlanmalı diyor, kimi yerde 6. Aydan sonra diyor ? Sizler kaçıncı ayda nasıl başladınız ?
Dolores Mindik doktorunuz ne zaman derse o zaman 😇 bizi. Doktorumuz 5,5 aylıkken tadımlara başlatmıştı.
Burcingultekin Mindik biz 4. Ay kontrolünde kaşık mamasına geçtik. Doktor önerisi ile yoğurt ve mama şeklinde. En iyisini doktor bilir tabiki de
Cansudkmts Mindik doktorunuz ne zaman derse o zaman geçin derim canım bizim kilodan dolayı 5 buçuk aylığa yakın başladık 6 aya girdik bebeğim süt alerjisi olduğu ortaya çıktı yani 5 ayda denen ürünler 6 ayda alerji yaptı hep bana sorarsan tam 6 ayda başka önce sebzeyi dene 3 gün kuralına göre sonra yoğurt sonra meyve bu şekilde gitmen daha iyi yaz bitmeden de bence meyveleri buzluya koy derim canım ☺️
ilk_nur_89 Benim kızım pramatüre olduğu için acele etmedim hiç. 6 ay 10 günlükken başladık tadımlara.