Kızlarrrrrr buara saçlarıma takmış durumdayım malum doğumdan dolayı zaten az olan saçlarım iyice kötüleşti döküldü, hem seyrek hem az görüntü hiç hoşuma gitmiyor
Velhasıl aranızda çıt çıt kullanan memnun kalan var mı seneler önce kullanmiştim ve hic hatırlamiyroum bile fiyatlarda inanılmaz yüksek
Sentetik saclar cikmis ne kadar doğal ondan da emin değilim
Fakat gönlüme taht kuran u parça cit cit sacı gördüm cok cok doğal görünüyor bunu kullanan oldumu ?
Saçlarda bi bayanın makyaji herşeyi cok özeniyorum dolgun saglıklı saçlara
Hadi bir el atın cözelim🥰