Bebetomveben bebeğim 1 yaş 1 aylık nerdeyse hiç anne sütü almadı doğuştan meme reddi sebebiyle … Bende mamayla büyütemiycem sanmıştım ama koca delikanlı oldu diyormuşum 😂😂 maşallah hamdolsun 1 kere dahi antibiyotik kullanmadık bu zamana kadar birkaç kere grip oldu sadece hava değişimi, aileden bulaşma gibi nedenlerle zeka konusuna gelirsekte algıları falan gayet açık herşeyi ayında olması gerektiği gibi yapıyor zeka bakımından , herhangi bir gerilik söz konusu değil yani diyeceğim o ki kendinizi aklinizi bunlarla meşgul etmeyin bunalr sadece halk efsanesi gerçekten, mamayla büyüten anneler de isterdi hatta en çok onlar isterdi anne sütü vermeyi , veremeyenler olarak hep ukte kalıyor içlerinde şu gün oldu hala üzülürüm aklıma geldikce ağlamaklı olurum … Bebişinizin her anını doya doya yaşamaya bakın çok çabuk büyüyorlar odaklanacağınız tek şey bebeğiniz olsun boşverin gerisini , sağlıkla büyütün miniğinizi ❤