Kızım 2 yaşında ve sürekli evdeyiz çevremizde ne park ne de kızıma arkadaş yok tek büyüyen bir çocuk 1 aydır farkediyorum kendi kendine konuşuyor ve bir yere bakarak konuşuyor sanki orda biri varmış gibi az önce de yaptı duvara bakarak içtim gördün mü dedi ay korkmaya başladım sizinkilere varmı böyle şeyler normal mi