Baharrrrr aynen öyle evde sağıyorum termosa koyuyorum,sonra ikizlerimin biberonlarına koyuyorum ve toplam 3saat içinde tüketmek gerekiyor,çoğunlukla yanımda buzluk ve çantasıda oluyor içilmezse veya süre uzarsa diye hemen buzların yanına atıyorum,böylelikle hiç ziyan olmuyor sütler,ama mutlaka buz çantasına koyarken çelik termostan çıkarıyorum,benim ikizler 2 saatte bir süt arandığı için ben düzenimi böyle kurdum