2 aylık bebeğim var kullanmadığım gaz damlası kalmadı sap simplex de dahil hepsi fasa fiso… En sonunda her bez değişiminde zeytinyağı ile ufakça anüsüne baş parmağımın içi ile mimik minik dokundurup gazını+kakasını çıkartıp rahatlatıyordum. Şimdi kendisi bana gerek kalmadan koca adam gibi osurjp duruyor…