Kızlar 8 buçuk 9 gibi gece uykusuna geçiyor mamasını içip sorunsuz bir şekilde. 1 2 saat sonra uykusunda ağlıyor beşikte sallıyorum bazen kucağıma alıyorum susuyor sonra tekrar 🤷🏻♀️ kabus mu görüyor dişimiz çıkmadı onun ağrısı böyle ağlama yapar mı ne yapmam gerekir bilemedim sizce nedendir?