Bayanlar afedersiniz benimiçin önerisi olan var mı. Sancıdan zor duruyorum neden oldu anlamıyorum da.
Bildiginiz kıvranıyorum sanki bebek varmış gibi hareket ettikce yerimde duramıyorum.
Karnım acayip şişti. Ihlamur nane kimyon zencefil zerdeçal çayı yaptık koca 1 bardak içtim 1 saat yürüyüş yaptım egzersiz yaptım fayda etmiyor. Varmı önerebilceginiz baska bişey.