hilalhanim Rabisasel211 Diafuryl ve probiyotik kullansanız daha iyi yani ishalin tedavisi budur. Sizin kullandığınız daha çok bağırsak spazmı için. Ayrıca ishal yoğun ise ge oral saşe kullanmanız gerekebilir bi dr görsün
hilalhanim Rabisasel211 onun gibi suda çözünüyor ama dediğim gibi dr karar verir buna ishal yoğunluğuna göre dr görünmeniz iyi olur