doruk2022 Arkadaşlar merhaba Bugün 11. Günümüz gece beslemesi için 2 saatte bir uyandırmalı mıyım kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim ? Sarılığımız yok çok şükür kilomuzda iyi
Melekbas doruk2022 en fazla 3 sonraya alarm kur bak uyanip uyanmadigina acikinca bazi bebekler uyaniyor uyanmiyorsa alarm kurup 2 bucuk 3 saate bir besle mama iciyorsa 3 saate kadar uyanmadan durabilir
Yigitefeannesi doruk2022 sarılık olmasa bile bazı bebekler acıkınca uyanamıyor ve açlıktan şekeri düşüp nöbet geçirebiliyor 2 ayı dolana kadar mümkün olduğunca iki saate bir emzirin
Gokayrab doruk2022 2 3 saatde bir emzirin 2ayı dolana kadar. Ben gece uyuyacagım zaman sagdıgım sütümü biberonla verirdim oglum uykudayken. Sonra 3 yada 4 saat sonra uyanırdı emmek için.
Vera1810 Ben uyandır mı yorum tam 40 kımız bugun çıktı 3 hafta dan beri kendı 2.5 3 saatte bir kalkıyor gece gündüz uykusu yok zaten hep yapısıgız
doruk2022 Gokayrab Benim sütüm yetmiyor acaba sağsam artar mı sizin makineniz hangisi önerebilir misiniz
Gokayrab doruk2022 mutlaka sagın sütünüzü asla pişman olmazsınız ve bebege çok faydalı. Bende mamajo elektirikli var