hum55x Sevgili analar; 24 eylülde kuzenimin nişanı var ve kızım o zaman 18 aylık olacak ne giydirecem hakkında sürekli fikrim değişiyor. Önerilerinizd ihtiyavım var Allahını seven model atsın 😂😂
Buso hum55x şu an yegenimin dugununden bildiriyorum en rahat neyse onu giydir arkadasim :) Ogluma takım elbise giydirdim 7 aylik daha. Yarim saat gecmeden değiştirdim daha rahat bi kiyafet giydirdim. Zaten kalabalik gürültü onlar icin yeterince stresli bari rahat olsunlar.
Prensannesiyimm hum55x https://imgyukle.com/i/nIW1K1 https://imgyukle.com/i/nIWK0I https://imgyukle.com/i/nIW2xf https://imgyukle.com/i/nIWzHA https://imgyukle.com/i/nIWUDG https://imgyukle.com/i/nIW3Qb https://imgyukle.com/i/nIW8gs https://imgyukle.com/i/nIWWbS Trendyol dan bunları buldum ben sizde bir bakım derim hem rahat hem şık
hum55x Mommyishome ay yok tüllü istemiyorum. Rahat ama biraz da şık olsun istiyorum. Normalde de rahat etsin diye hep eşofman v.b şeyler giydiririm zaten
hum55x gibicibicis rahat ve şık bir şey istiyorum normalde de rahat etmesi için eşofman v.b şeyler giydiririm zaten ama bu özel gün olduğu için bı tık daha şık olsun istiyorum
hum55x Buso rahat ama bi tıkta şık bişi olsun diyorum takım abiyemsi kadar daraltıcı bişi istemiyorum 😂
hum55x Prensannesiyimm teşekkür ederim🥰 bunlara baktım aslında ama babası biraz daha şık bişiler olsun ilk defa hemde çok yakınının daveti biz zaten uzaktayız bi kere giycek diyo 🤦🏻♀️
Angel00 #https://ty.gl/jsoecz4s8l Böyle birşey alacağım bende eylülde eşimin amcasının kızının dugunu için fikir olur belki sizede
HEY03D hum55x valla bebeğime bi hevesle kıyafet aldık düğün zamanına küçüldü 1 ay önce almama rağmen tahminimden daha da hızlı büyüdü. Başka bir düğünde nikah şahidi olacaktım 8 de nikah 7.35 te fotoğraf çekiniyorduk kakasını yaptı nasıl yapmak ama taştı hep benim üstümü de batırdı. Yedek kıyafetlerinden giydi 😂 benimki 5 aylık daha belki büyükse sizinki daha kolay olabilir
lalbg hum55x le mabelle, şirin şeyler butiği, littlehoneybunnies gibi sayfalara bakabilirsiniz. Şu iki elbiseyi le mabelle’den almıştım. Çok hareketli bi kızım var ona rağmen hem çok rahat etmişti hem de çok yakışmıştı😊