Nsnsnan Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 23 günlük . Uyanıyor ve uyanır uyanmaz emziriyorum emzirdikten sonra 10 dakika etrafa bakıyor sonra ağlıyor ayakta gezdiriyoruz yok oturuyoruz olmuyor sürekli ağlama uyuyana kadar böyle devam ediyor .Artık gücüm kalmadı .Sütümle mi alakalı sancılanıyor mu bilmiyorum.Mamayı da kabul etmiyor kusuyor .Zaten kimsede durmuyor artık ne yapacağımı bilmiyorum.Süt ürünlerine alerjisi var 2 aydırlı süt ürünlerimi yemeyide bıraktım sebebi ne bu ağlamanın benim gibi olan var mı?
Kuzeymomss Nsnsnan 4.ay atağına girdiniz büyük ihtimal 😪 benim bebeğimde 3 ay 25 günlükken, durduk yere ağlardı emmek istemezdi ne kucakta ne ayakta durmazdı. Sonra kendi kendine sakinlerdi, şimdi tam 4 aylık olduk uyku sorunumuz başladı 🤦🏼♀️
Sukranclpn Nsnsnan bnce ayni sorun 4 ay atağı diyorlar ama ne zmn geçer bilmyrm hic uyumuyor ne ypcm bilmyrm :(
Nsnsnan Kuzeymomss milletin çocuğu bu atakları yaşamıyor bir tek bizimki her türlü atağı kudurmayı ayı ayına yaşıyor herkesinki nasıl akıllı bütün delirmeler bizimkinde vallaha şaşırıp kaldım