LadyNiss Kızlar bebeğimle tek başıma bir bana mı çok zor geliyor dışarı çıkma durumu anlamadım. Sizler de de durum böyle mi?
Kuzeymomss LadyNiss ay ben oğlumla dışarıya çıkmayı, gezmeyi çok seviyorum. Ama onun öncesi hazırlanmak biraz zor oluyor 🤭
Kuzeymomss LadyNiss evet öncesi biraz zor. Yedek eşya hazırla onu bunu koy. Acaba birşey unuttum mu düşüncesi 😂
Ipekcankar LadyNiss o donemler ben de daha zor cikardim sik sik beslenme ve uyku ihtiyaclari oluyor. Biraz daha buyudukten sonra daha rahat cikarsiniz bence🙏🏻
Ipekcankar LadyNiss tavsiye olarak disari esyalarini arabada hep hazir tutarim surekli hazirlamakla ugrasmamak icin.