Akalinbetul_8 uzamış sarılık yaşadık yeni yeni atlatıyoruz, afedersin göğüsün yumuşak süt yoktur diyen salak kimse bi süre onunla muhatap olmayarak başla, 2 saate bir mutlaka emzir süt zaten bebek emdikçe çoğalıyor elektrikli süt sağma makinesi al ben çok para vermedim direk a101 kiwi baby aldım çok memnunum sürekli bebek emdikten yarım saat sonra sağ at dolaba normal dolapta 3 gün buzluyla 3 ay kalıyor zaten ama hiç buzluğa atma mümkün oldukça çok besle bebeğini avent ya da lansinoh S biberon al geceleri de verirsin sağdığın sütten, dereotu maydonoz kısır bulgur pilavı irmik helvası incir uyutma incir yağlama badem ye ve sürekli su iç 3-4 litre iç bebeğin uyudukça yat uyu sütün olsun, iltihaplı isilikte atlattık bebeği emzirirken kolunla yüzü arasına müslin örtü ört senin sıcağın isilik yapıyor olabilir, kalın giydirme yarım kollu zıbın gündüzleri uzun kollu zıbın geceleri giydirebilirsin sadece uyandığında bir penye yelek giydir ve asla öpmeyin bebeği bu da isilik yapıyor, kakalı ve çişli bezlerini takip ederekte doyup soymadığını anlayabilirsin, birde pekmezle hoşafı karıştır ya da pekmezi sulandır tahin pekmez olarak ye bir şekilde tüket çünkü sarılığı alıyor, gönder bi tatlı kaşığı da kaynamış ılımış su içir o da hem sarılığa iyi geliyor hem idrar yolu enfeksiyonunu özlüyor benekte ben başından beri içermediğine pişman oldum ilk 6 ay anne sütü olayı bir yerde maalesef yalan oluyor uzamış sarılıktan hangi doktora gittiysem su içir dediler umarım yardımcı olur yazıklarım ha birde KİMSEYİ KAFANA TAKMA