Annesibebisi 1 ay 7 gunluk kizim var yani 37 günlük. 10 gun öncesine kadar aynıydık wc ye gitmeye vaktim olmuyordu. Ne yapabilirim diye düşünürken ebeyle konuştum . Ebe aynı boyle dedi " cok gazlı bebek ya emmek yada mama ister cunku emerken gazını unutur o anlık gecer fakat emerken daha da gaz olur , cok ağlıyor diyorsun bırak aglasin, ağlamak bebeklerin yardim çığlığıdır ve seni kandırır. Emzir altını al gazını çıkart ve yerine yatır ağlarsa bile kucağına alma cunku herseyi tamam o sadece sımarikligina yapar memeye alışırsa oyle gider dedi ve gerçekten denedim. Once bezini attim sonra emzirdim gazını çıkardım ve yatirdim elbette 1 gunde olmadi ama 5 gunde oldu basardim. Simdi en azindan yarim saat kendime ayırabiliyorum wc olsun kahvalti olsun o an ne yapabilirsem. Ve benim 4 yasinda da kizim var memeye alısmamaması lâzımdı 4 yasindaki kizimi ihmal etmistim cok fazla.