Mrvll 1 yıl önce martta doğum yaptım ücretsiz izin almadım ve 5,5 aylıkken işe başladım aynı şeyleri yaşamışız 🤗
Branşçıyım sabah 9 öğlen 12:30 a kadar 5gün 4er saat ders aldım.(mecburdum 5saat için ücretli öğretmen alamazlardı) Süt izni kullanmıcam erken gelip erken gitmek istiyorum dedim sağolsunlar yrdımcı oldular boş dersim bile yoktu. Çocuğum 1 yaşı doldurduğunda nöbet vermediler son 2,5 ay kalmıştı düzenlerini bozmadılar işime geldi.
Bebeğim bu süre zarfında bakıcı ablaya emanet ettim. Bir tanıdığımızın komşusuydu. Daha önce tecrübesi vardı. Evimde kamera var fırsat buldukça izliyorum. 8:30da geliyordu 13:00de gidebilirsin dememe rağmen 15:00e kadar kalıyordu. Başlarda süt sağdım yetmeyince mama verdik sonra ek gıdaya geçtik. Birlikte planladık düzenimizi oturttuk. Evdeki günlük işlere de kendi isteğiyle fırsat buldukça yardımcı oluyordu. İyi birine denk geldik çok şükür.
Bir hatam var. Doğumdan sonra çocuğa adamıştım resmen kendimi unutmuştum. İşe başladığım gün ayrılık kaygısını iliklerime kadar hissetmiştim çok kötü oldum ve hemen vücudumda sedef çıktı. Çok şükür 1 ayda süreci güzel yönetince sedeflerim çok azaldı ve okul bana çook iyi geldi. Evdeki monotonluktan yıpranmış olan bana extra enerji hayat neşesi geldi. Ben mutlu bebeğim mutlu.
Umarım siz de iyi birisine denk gelirsiniz 🌸🙏